جدیدترین مدل‌ های پرده اتاق خواب پسرانه

جدیدترین مدل‌ های پرده اتاق خواب پسرانه

جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌ های پرده اتاق خواب پسرانه 2022

پرده‌ی اتاق خواب کودک به خصوص پسران از جزئیات ضروری و بسیار مهم در دکوراسیون داخلی اتاق آنها به حساب می‌آید. پرده اتاق پسرانه یکی از مهم‌ترین وسایل اتاق او در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل هنگام مراجعه به پرده فروشی شیراز برای خرید پرده مناسب باید وقت کافی بگذارید و پرده ایده‌آلی را انتخاب نمایید. نصب پرده‌ های شیک و زیبا در اتاق خواب پسران علاوه بر اینکه به اتاق و ظاهری زیبا و منحصر به فردی را می‌بخشد. در کنترل نور و روشنایی تاثیر بسزایی خواهد داشت. در این محتوا سعی کردیم در مورد پرده اتاق خواب پسرانه و مدل‌ های جدید آن در سال 2022 سخن بگویم. پس ما را تا آخر همراهی کنید.

تاثیر پرده در اتاق خواب پسرانه

اصولاً هر بار اسم پرده برای اتاق خواب پسران پیش می‌آید، علل متفاوتی جهت نصب پرده در نظر گرفته می‌شود. اما یکی از مهم‌ترین عاملی که نصب پرده را واجب می‌کند، کنترل کردن نور می‌باشد. یعنی هرگاه طی روز از تابش نور مستقیم به اتاق ناراضی بودید، می‌توان با استفاده از پرده حجم نور ورودی را کمتر کرده یا بلعکس هرگاه اتاق تاریک بود با کنار زدن پرده نور مناسب را به اتاق هدیه داد. عامل مورد اهمیت دیگر در استفاده از پرده عایق بودن آن است. در فروشگاه پرده شیراز انواع پرده‌ها با جنس‌ های مختلفی برای عایق بندی کردن موجود می‌باشند. منظور از عایق بندی این است که در فصل گرما و سرما پرده از هدر رفتن انرژی جلوگیری به عمل می‌آورد. این امر مهم بستگی به جنس پرده دارد.

جدیدترین مدل‌ های پرده اتاق خواب پسرانه

روزانه مدل‌ها و طرح‌های بسیار زیادی از پرده‌ های اتاق خواب مخصوص پسران در بازار ارائه می‌گردد، که انتخاب را کمی سخت می‌کند. در این قسمت ما به چند نمونه از جدیدترین و شیک‌ ترین مدل‌ های پرده اتاق خواب پسرانه موجود در پرده فروشی‌ها اشاره می‌کنیم.

1- پرده مدل منظومه شمسی

انتخاب طرح و مدل پرده‌ی اتاق پسرانه به دکوراسیون و علاقه فرزند شما بستگی دارد. بنابراین اگر پرده‌ای را انتخاب می‌کنید، حتماً به دکوراسیون اتاق پسر دلبندتان اهمیت دهید. این نوع پرده در اتاق خواب‌های پسرانه با سبک مینیمال بسیار گزینه مناسبی می‌باشد.

جدیدترین مدل‌ های پرده اتاق خواب پسرانه

بسیاری از پسر بچه‌ های گل علاقه شدیدی به فضا، آسمان و کهکشان دارند. به همین دلیل علاقمندند تا آنها را به اتاق خواب خود بیاورند. پس با نصب پرده‌ای با این طرح می‌توانید آرزوی کودکانتان را برآورده کنید. برای اینکه نمایی از آسمان در این پرده دیده شود، پارچه‌ای به رنگ آبی بسیار مناسب‌تر است. شما می‌توانید طرح و رنگ دلخواه تان را به فروشگاه‌ های پرده شیراز سفارش دهید‌، آنها هم در مدت زمان کوتاهی بهترین پرده را به شما ارائه خواهند داد.

2- پرده مدل تم موسیقی

اگر فرزند پسر شما هنوز کودک است و وارد سنین نوجوانی نشده است، این نوع پرده انتخابی ایده آلی می‌باشد. مخصوصاً در پسرانی که به موسیقی علاقه‌مند هستند، این پرده می‌تواند پاسخگوی نیاز آنها باشد.

جدیدترین مدل‌ های پرده اتاق خواب پسرانه

3- پرده مدل دریا و آکواریوم

اگر به مغازه‌ های پرده فروشی حتی سری زده باشید، به راحتی این مدل را در مغازه دیده‌اید. این مدل پرده طوری طراحی شده که تخیل و فکر فرزندتان را توسعه می‌دهد و افق جدیدی را در ذهن پسرتان گسترش می‌دهد. در این پرده از طرح‌ های تور ماهیگیری و ساحل به کار برده می‌شود. حتی برای اینکه این مدل به یکی از منحصر به فردترین پرده سال 2022 شناخته شود، شبیه بادبان طراحی می‌گردد، که این پرده توسط باد تکان می خورد و شکل زیبایی را به اتاق فرزند شما می‌دهد.

جدیدترین مدل‌ های پرده اتاق خواب پسرانه

3- پرده مدل نقشه جغرافیایی

اصولاً فروشندگان پرده در فروشگاه‌ های پرده فروشی به کودکان و پسرانی که علاقه بسیار زیادی به جغرافیا، طبیعت، سفر و آموزش دارند، پرده‌ هایی با طرح نقشه‌ های جغرافیایی را پیشنهاد می‌دهند. در این طرح بسیاری از درختان، انواع اقیانوس، دریا و دریاچه‌ ها و طرح‌ های متناسب با آن روی آن قرار داده می‌شود.

جدیدترین مدل‌ های پرده اتاق خواب پسرانه

4- پرده با طرح هلیکوپتر و هواپیما

اصولا پسر بچه‌ها و حتی نوجوانان پسر، تصاویری که از هواپیما، هلیکوپتر و آسمان باشد، را بسیار دوست دارند، حتی برای آنها بسیار جذاب و دوست داشتنی است. از قول طراحان پرده در گالری پرده شیراز اکثر والدینی که به آنها مراجعه می‌کنند، برای فرزندان پسرشان پرده‌ هایی با طرحی از آسمان، هواپیما و هلیکوپتر را درخواست می‌نمایند.

5- پرده با شخصیت‌ های کارتونی

یکی از رایج‌ترین پرده‌ های اتاق خواب پسرانه 2022 پرده‌ های با مدل و طرح شخصیت‌ های کارتونی می‌باشد، که بسیاری از پسرها علاقه خاصی به شخصیت‌ های کارتونی دارند. به همین دلیل برای پرده اتاق خوابشان هم از چاپ شخصیت بر روی آن بهره می‌برند. شخصیت‌ های مورد علاقه اکثر پسر بچه‌ها سوپرمن، بتمن و لاک پشت نینجا می‌باشد. همچنین پسران عاشق فوتبال و فوتبالیست‌ها هستند، حتی آنها را الگوی زندگی خود قرار می‌دهند. به همین دلیل بسیاری از فروشگاه‌ های پرده‌ از چاپ این شخصیت‌ها بر روی پرده‌ها استفاده می‌کنند.

6- پرده مدل ورزشی

اگر پسر شما هم جزو آن دسته از پسرانی است، که در یک رشته ورزشی به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند، انتخاب پرده‌های ورزشی بسیار مناسب‌تر است.

جدیدترین مدل‌ های پرده اتاق خواب پسرانه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *