مدل پردهای جدید آشپزخانه

نکات مهم در انتخاب پرده آشپزخانه

نکات مهم در انتخاب پرده آشپزخانه

پرده فروشی شیراز به شما در خرید مدل پردهای جدید آشپزخانه به نحو احسن کمک می کند. همان طور که می دانید فضای آشپزخانه از جمله مهمترین فضایی هایی شناخته می شوند که در منزل بسیار توجه قرار می‌ گیرند. انتخاب یک پرده مناسب می ‌تواند بر روی دکوراسیون آشپزخانه تاثیر خود را بگذارد. همچنین می تواند فضای آشپزخانه را با یک تهویه طبیعی و با استفاده از نور، بسیار جذاب تر نشان دهد. امروزه طرح و رنگ های گوناگون برای مدل پردهای جدید آشپزخانه به چشم می آید که شما باید با هرکدام یک آشنایی مختصر و مفید داشته باشید.

  • قابلیت شستشوی پرده

انتخاب یک پارچه مناسب را از گالری پرده شیراز انتظار داشته باشید؛ چرا که پرده آشپزخانه به هیچ عنوان ساختاری شبیه پرده پذیرایی ندارد. شما باید به هماهنگی و هارمونی رنگ پرده و پارچه و همچنین نوع جنس آن متناسب با فضای آشپزخانه توجه کنید. معمولا پارچه هایی با قابلیت شستشوی مناسب می توانند بهترین انتخاب برای پرده آشپزخانه به شمار آیند.

پرده آشپزخانه

به هرحال آشپزخانه محیطی است که انواع بخار و رطوبت در آن حاکم است و به همین دلیل، جنس پارچه باید از قابلیت شستشوی بالایی بهره بگیرد. پارچه های ابریشمی و مخمل نمی تواند جز گزینه های انتخابی در این محیط به شمار آیند. همچنین قرار گرفتن پرده آشپزخانه در کنار گاز باعث ایجاد بوی نامطبوع در فضا خواهد شد. پس بهترین کار این است در نزدیکی اجاق گاز نسبت به نصب پرده اقدام نکنید.

  • مقاومت پرده آشپزخانه در برابر تغییرات دمایی

پرده فروشی شیراز پرده ای به شما معرفی می کند که بتواند در برابر تغییرات دمایی مقاومت بالایی از خود نشان دهد. به هر حال اگر پرده در مجاورت گاز نصب شود امکان اشتعال و آتش‌ سوزی نیز وجود دارد و به همین دلیل، باید از پارچه هایی استفاده کنید که بتواند در برابر تغییرات دمایی به بهترین شکل ممکن مقاوم باشند. خصوصاً برای جلوگیری از تغییر رنگ، این نوع پرده باید مقاومت مناسبی داشته باشند. البته ناگفته نماند که متاسفانه برخی از افراد به این گزینه توجه آنچنانی نشان نمی دهند.

مقاومت پرده آشپزخانه

  • تنظیم نور آشپزخانه

تنظیم نور یکی دیگر از ویژگی ‌های اصلی برای استفاده از یک پرده مناسب در آشپزخانه است. پارچه های مات معمولا نور کمتری را به درون آشپزخانه دعوت می کنند. به همین دلیل شما باید در هنگام خرید پرده از گالری پرده شیراز به این نکته نیز توجه کنید. پرده های رنگ روشن باعث بزرگتر دیده شدن فضا و برعکس پرده های تیره نیز باعث کوچکتر نشان دادن فضای آشپزخانه خواهند شد. همچنین پرده های طرح دار گزینه قابل قبول تری نسبت به انواع ساده آن می باشد. به هر حال موارد گفته شده کاملا سلیقه ای بوده که بهتر است قبل از انتخاب پرده مناسب آشپزخانه به آن توجه کنید.

  • انتخاب رنگ مناسب پرده آشپزخانه

معمولاً کف آشپزخانه بسیار در معرض آلودگی و کثیفی قرار دارد و به همین دلیل، شما روزانه باید نسبت به تمیزکاری آشپزخانه اقدام نمایید. پس سعی کنید از پرده ای که طول کوتاهی دارد استفاده کنید، اینگونه در هنگام تمیز کاری پرده نیز در مجاورت آلودگی قرار نخواهد گرفت. برای آن دسته از افرادی که در فضای آشپزخانه از میز غذاخوری استفاده می کنند، پیشنهاد می شود که از پرده های بلند استفاده نمایند. به این شکل می توان یک فضای خاص را به نمایش گذارند.

رنگ مناسب پرده آشپزخانه

همچنین انتخاب رنگ مناسب از جمله موارد کلیدی است که شما در هنگام خرید پرده از پرده فروشی شیراز نباید آن را نادیده بگیرید. معمولاً رنگ زرد جزء رنگ های کلیدی به شمار می آید که به سرزندگی هرچه بیشتر فضا کمک می کند. البته انتخاب رنگ کاملاً سلیقه ای است و نمی توان یک رنگ ثابت را پیشنهاد داد. اما رنگ قرمز جزء رنگ هایی است که فضایی لوکس و مجلل را به نمایش می گذارد. رنگ آبی یک رنگ فوق العاده و منحصر به فرد به شمار می آید که در حوزه انتخاب طیف وسیعی از مشتریان نیز قرار گرفته است.

سخن پایانی

گالری پرده شیراز مدل پردهای جدید آشپزخانه را برای انتخاب یک پرده مناسب در فضای آشپزخانه به شما پیشنهاد می دهد. پیشنهاد ما این است که تا حد امکان تنها از مجموعه های آنلاین و باسابقه نسبت به خرید انواع پرده مناسب آشپزخانه اقدام کنید. به این دلیل که با قیمت کمتر می توانید با کیفیت ترین و خوش قیمت ترین پرده را سفارش دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *