مدل های پردهای جدید

چه پرده‌ایی برای خانه نوعروس مناسب است؟

مقدمه

یکی از بهترین مخاطب‌های محتوای امروز ما دختر خانم‌های نازنینی هستند، که در فکر تهیه پرده برای جهیزیه و منزل مشترکشان می‌باشند و می‌خواهند بهترین جنس را انتخاب کنند. اگر شما هم به عنوان یک نو عروس به این موضوع فکر می‌کنید که چه پرده‌ای با چه رنگ و جنسی برای منزل تازه بنا شده‌تان مناسب است، گالری پرده شیراز به کمک شما آمده تا با راهنمایی در همه‌ی این موارد بتواند، بهترین پرده را به شما عرضه کند. البته انتخاب پرده کاملا سلیقه‌ای است و هر شخصی مطابق با علایق و سلیقه خود ممکن است، به خرید آن بپردازد. در ادامه اطلاعات مفیدی درباره مدل های پردهای جدید توضیح داده شده است.

نقش پرده در خانه نوعروس

یکی از اجزای اصلی جهیزیه عروس خانم‌ها، پرده‌ی خانه آنها می‌باشد.  به محض ورود به خانه یک نو عروس، اولین چیزی که چشم شما را می‌گیرد وجود پرده‌های خانه است. زیرا انتخاب اشتباه پرده، بر دیگر لوازم و اثاثیه‌ی خانه هم تاثیر بسزایی خواهد داشت. خانه نوعروس‌ها به دلیل تازه و جدید بودن به عنوان یک خانه‌ی صفر به حساب می‌آید که پرده‌ها نقش تکمیل کننده‌ای را در آن ایفا می‌کنند. پس بهتر است پرده با وسایل خانه و اثاث‌های منزل همخوانی داشته باشد. در صورتی که از یک تضاد فاحش در آن به کار ببرید، جلوه‌ی منزل شما از چشم می‌افتد. در همین راستا اغلب مراکز پرده فروشی‌ شیراز توانسته‌اند، با ارائه راهکارهای مناسب در انتخاب بهترین پرده به شما کمک قابل توجه‌ای کنند.

پرده در خانه نوعروس

مدل های پردهای جدید

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم یکی از عناصر مهم و اساسی در دکوراسیون منزل نوعروسان، پرده‌ها هستند. به کمک آنها نمای خانه شیک و مطلوب می‌شود. پرده‌های منزل نوعروس از نظر جنس، مدل و ساخت بسیار متنوع هستند، که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

  • پرده‌های حریر

یکی از گزینه‌هایی که اکثر گالری‌های پرده در شیراز به شما پیشنهاد می‌دهند، انتخاب پرده‌ی حریر است. پرده‌های حریر از جنس لطیف و نرمی برخوردار هستند، که به دلیل وجود بافت نرم، و سبک آن جزو یکی از لوکس‌ترین پرده‌های منزل نو عروس به حساب می‌آیند. اما تنها عیب این جنس پرده نازک بودن آن است، که باید حتماً  از یک پرده دومی به عنوان پوشش دهنده‌ی ضخیم‌تر، استفاده کنید. اما اگر دید منزل برای شما اهمیتی ندارد، می‌توانید از همان پرده‌ی حریر شیشه‌ای به تنهایی استفاده کنید.

پرده‌های حریر

  • پرده‎های ساتن

یکی دیگر از مدل های پردهای جدید نو عروس، پرده‌های ساتن هستند. پارچه‌ی ساتن از براقی و درخشندگی خاصی برخوردار است. به همین دلیل اکثر نو عروسان از آن برای اتاق پذیرایی‌شان استفاده می‌کنند. جنس پارچه‌های ساتن طوری طراحی گردیده که با جمع کردن آنها روی هم نمای بسیار زیبایی را به خانه و محیط منزل نو  عروس می‌بخشند. این جنس پارچه با طرح‌های متنوع در مغازه‌های پرده فروشی شیراز یافت می‌شوند، که شما می‌توانید با سفارش آنلاین و اینترنتی آنها را نزد خود داشته باشید.

  • پرده‌های کتان

یکی از رایج‌ترین پرده‌های مورد استفاده در منازل تازه عروس‌ها، پرده کتان می‌باشد. علاوه بر منازل تازه عروسان، در بسیاری از خانه‌های ما ایرانی‌ها نیز از پرده‌هایی با جنس کتان استفاده می‌شود. تنها مزیت بارز این جنس پرده، داشتن رنگ‌های متنوع است، که با هر رنگ چیدمانی در منزل به خوبی سنخیت پیدا خواهد کرد.

  • پرده‌های پانچ شده

یکی دیگر از مدل‌های پرده‌ای که در بین عروس خانم‌ها بسیار مورد پسند واقع می‌شود، همین پرده‌های پانچ شده می‌باشد. از این نوع پرده در خانه‌هایی که با سبک کلاسیک خداحافظی کرده‌اند و قرار است یک سبک مدرن و جدیدی را پیاده کنند، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از نظر رنگ بندی و تنوع  پرده‌های پانچ شده بسیار متنوع می باشند.

پرده‌های پانچ شده

  • پرده‌های کرکره‌ای

یکی دیگر از پرده‎هایی که نوعروسان به آن علاقه وافری دارند، استفاده از پرده‌های کرکره‌ای می‌باشد. این نوع پرده بیشتر در اتاق خواب‌ها یا پنجره‌های آشپزخانه کاربرد دارد و در سالن‌های پذیرایی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

  • پرده‌های کلاسیک

از دیگر پرده‌های محبوب بین زنان خانه‌دار به خصوص تازه عروسان، پرده‌هایی با سبک کلاسیک می‌باشد. این پرده‌ها قوس دار و چند لایه هستند که از یک لایه‌ی آستر، حریر و دکور تشکیل  شده‌اند. این پرده علاوه بر ضخامتی که در برابر تردد هوای سرد و گرم ایجاد می‌کند، در برابر تابش نور مستقیم خورشید به عنوان یک عایق عالی عمل خواهد کرد. اما بسیاری از فروشگاه‌های فروش پرده در شیراز این سبک را برای خانه نو عروس پیشنهاد نمی‌دهند. زیرا منزل تازه عروس  سبک مدرن و تازه‌تری  را می‌طلبد.

پرده‌های کلاسیک

خرید اکسسوری‌های پرده از گالری‌های جذاب پرده در شیراز

درست است که انتخاب پرده مناسب برای منزل نو عروس می‌تواند نقش مفیدی را ایفا کند، اما یراق آلات و نوار و اکسسوری‌هایی هم که در کنار آن به کار برده می‌شوند، به جذابیت هر چه بیشتر پرده می‌افزایند. بهتر است از میله پرده‌هایی به رنگ‌های طلایی یا نقره‌ای با طرح‌های جدید استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *